Orientering

Elsa ska börja i orientering. Jag säger till pappa Björn lite förvånat att föräldern tydligen ska springa med sitt barn. Björn får nått ännu mer förvånat i blicken och säger, öhhhhhhhhhhhhhh, ja, Sofia, man kan ju inte skicka i väg sitt barn ut i skogen med en karta. Barnet hade ju liksom inte kommit tillbaka. Jag inser en poäng och att jag måste lära mig att läsa karta. Det kanske är på tiden! Jag ser fram emot att dra omkring i skogen tillsammans med Elsa. Kanske varken föräldern eller barnet hittar ut från skogen.


Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Fnissar för jag känner igen mig från när sonen började med orientering :)

Svar: Hahaha, ja det blir spännande! Fungerar det bra med orientering? Det ska bli kul och skönt att vara ute!
~ Sofia ~

2016-07-15 @ 15:40:30
URL: http://www.saramadeleine.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0