På Möllan.

Vi är på möllevångstorget. Mitt på torget sitter en kille och mixar musik. Eller vad gör han? Han sitter på något som ser ut som en högtalare och spelar musik. Folk går förbi, vissa dansar. Rätt som det är gör han moves. Han rycker till i händerna, lite då och då och sedan sitter han helt stilla igen. Varför sitter han där? Vad gör han? Sitter han där för sin egen skull, eller andras? Varför just där? Undra hur jag hade tagit mig där i mitten? Hur känns det att sitta där själv, i mitten och freebejjjsa lite, kanske få lite feeling? Runt omkring ligger skor. Hur kommer de in i bilden? Ingår de? Är det ett koncept? 

Näe, nästa gång får jag ta med mig trumman. Jag kanske hade tagit mig bra? 




Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0