En dag på Högskolan i Skövde.

Jag har en vän som snart eventuellt ska börja läsa på högskolan i Skövde. Eftersom jag har gått där tidigare bestämde vi att vi skulle ta en tur dit. Malin skulle få leva sig in i Skövde-högskole-anda och jag fick utleva lite nostalgi. Här har jag gått och släpat böcker. Det blev en härlig dag med mycket förväntan, minnen och många goda skratt. 
 
 
 
Malin, gå nu runt här lite och lev dig in... Känn in andan... Insup...
 
Köp nu lite kaffe i automaten...
 
Vi gick förbi tavlan som Frida varje dag under vår studietid kommenterande, -Mäh, vad är det där?!
 
Innan vi tog tåget hem gick vi till Strand.
  
På hemresan bytte vi tåg i Falköping. Vi satt på perrongen och pratade. Vi hade mycket att prata om... Rätt som det var sa Malin, -Mäh, vart är alla?! 
 
 -Öh, vart tog alla vägen?! 
 
Perrongen var tom och vi hade missat vårt tåg. Vi tog av mot närmsta restaurang och inväntade nästa avgång. Vi åkte vidare mot herrljunga och där blev vi hämtade eftersom sista tåget mot vara avgått... 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0