Dagen

Igår bestämdes att vi skulle besöka badhuset idag. Efter jobbet kl. 16.00 skulle Elsa hämtas på förskolan för att åka till badet. Elsa har varit förväntansfull hela dagen. Redan kl. 10.00 var hon heeeelt övertygad om att klockan var 16.00 och att det av förekommen anledning, inte var någon idé att gå in igen efter 10-rasten...
 
Det var mysigt i badet. Kanske borde vi satsa på familjebad en gång i veckan. Man kan ju lika gärna vara där som hemma, mysigt för barnen och nått för alla. Kvällsmat funkar ju fint att äta där. 
 
Efter badet drog jag iväg på ett indoorpass. Jäklar, vad jag körde! Grymt  skönt! Blunda, leva sig in i musiken och köra helt slut på sig. Instruktören är bra och fick mig att ta ut mig mer än vad jag egentligen orkade. Skönt! Det är något det där med att blunda. Att kunna gå in i sig själv och blunda ostört. 
 
Strax hypnotisören! 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0