Motsatsen till fotogenic

Ja vad säger man? Min syster Stina plåtade mig häromdagen. Jag hoppade ner från en brygga och plåtades i luften. Den här bilden fick två hela familjer att skratta hysteriskt i kanske två timmar.
Idag ska jag på tripp med en vän. Jag ska visa bilden för henne under kvällen, när hon minst anar det. Titta här, ska jag säga lite allvarsamt och räcka över bilden. Hon kommer att skratta som aldrig förr och det är ju kul. Nåväl, ni ska få se en bit av bilden. Det värsta har jag tagit bort.

Är ni beredda? 


Här faller mamman fritt från en brygga. Ett fritt fall på ca. 1,5 meter.
Ni kan ju bara föreställa er låren och stortrosan.... Är det en muskel man ser på armen? Ny profilbild?  

Kommentarer
Postat av: Stina

hahahaa haha haaaaha!!!!

2015-08-01 @ 21:27:42

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0