Skön dag.

Nu sitter jag bakom tangenterna, ute är det oväder och regnet smattrar mot fönsterbläcken. Jag älskar vädret som är ute nu, grönt, frodigt och åskit. Det finns inget bättre än att tända en brasa, höra regnet och spraket från brasan.
Dagen har bestått av städ och blomvård. Shhhiiiiiit vad skitit det var här inne, det var inte en dag förtidigt med städ kan jag lova. 
 
Idag anmälde jag mig till midnattsloppet i Göteborg, i startgrupp 4a. Det blir andra omgången för mig i midnattsloppet. I år ska jag satsa på att slå mitt tidigare resultat.
 
 
 
 
Jag sprang milen i går och jag kände att jag hade kunnat fortsätta en mil till. Är det inte otroligt hur lätt det går att ta sig fram vissa gånger. Det var jag och naturen, underbart! Väl hemma blev det en kall Carlsberg. Lite av livets goda. 
 
 
En skön helg!

Kommentarer
Postat av: Vincent

Hade du en Viperidae (latin)i hasorna eller bara
hemlängtan?

2014-05-11 @ 20:02:09
Postat av: Sofia

Hahaha, hade jag mött en viperidae hade det gått undan kan jag lova!

2014-05-11 @ 21:54:30

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0