Lördag!

Solen skiner ute och vi har en ledig lördag vi snart ska rycka tag i, kan det bli bättre? Jag vill åka till havet, men är inte helt säker på att någon annan i familjen vill det. Vi får se om jag kan åstadkomma ett bra förhandlingsläge. Ambassadör till midnattsloppet blev jag inte. Det stör mig och har stört mig hela veckan. Det kan ha att göra med att jag iskallt räknat med att vara ambassadör. Jag har levt mig in i ambassadörsrollen lite för bra för att inte vara en. I min fantasi har jag både varit i portugal på träningsresa och vunnit hela midnattsloppet. Kanske kan ni ana min störhetsgrad och frustrationsnivå när jag fick mailet:
 
"-Återigen, stort tack för din ansökan som ambassadör för midnattsloppet! Dock har vi valt att gå vidare med andra ansökningar...".
 
 
Jag låter det rinna av, ser det som en erfarenhet och lyfter blicken... (fy fan). 
 
 //
 
Sofia

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0