God morgon!

Vi har det bra!
 
Nu sitter jag på balkongen i Spanien och dricker mitt morgonkaffe, de andra sover fortfarande. Skönt att få en stund för sig själv! Idag är det vardag igen, det hörs på trafiken.
Om dagarna badar och solar vi mest. Igår tog vi tåget till Torremolins och invaderade stranden där. På Onsdag ska vi hyra bil och åka runt lite.
Joggingen har gått bra, jag tänkte innan att det kunde bli för varmt här för min smak. Varmt är det men jag har joggat tidigt om mornarna, temperaturen är som lägst då. Det är en massa människor som joggar och går längs strandpromenaden så man blir inte själv heller om man håller till där.
 
Hur härligt som helst! 
 
 
Lata dagar.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0