Värd i garderob.

Nu ska jag åka till ett uppdrag om att vara garderobsvärd i Vara konterthus. Det kommer att bli katastrof.
Människor kommer att vara helt ursinniga på att de inte får sin inlämnade jacka tillbaka eller över att de får fel jacka i retur. Jag ser framför mig hur jag kommer att vara hatad och helt intrasslad i jackor. Jag har också en känsla av att jag kommer att stängas ute och förbjudas besöka konserthuset i framtiden.

In truble...
 

Önska mig lycka till!
 
//
 
Sberg -garderobiär!

Kommentarer
Postat av: Vincent

Om du känner det så,tycker jag att du tar dom
svarta glasögonen.Om mot all förmodan någon jacka
skulle bli över,kanske den passar en fattig pensio-
när.Lycka till....

2014-01-05 @ 16:19:54
Postat av: Sofia

Tack Vincent! Det gick bra vara garderobiär. Alla jackor som kom in, kom ut.

2014-01-06 @ 21:12:36

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0