Experiment.

Kommer ni ihåg experimentet som jag skrev om tidigare?
 
 
När inlägget skrevs hade jag inte fått några pengar tillbaka. Sedan i oktober, när pengarna lånades ut har jag funderat på detta. Eftersom det gått en tid sedan tillfället har jag funderat på om pengarna ska komma eller inte. För min del har det inte handlat om pengarna. Det har mer handlat om hur man tänker om man gör det ena eller andra? Bryr man sig, bryr man sig inte alls? Ja, ni fattar. 
 
Hur som helst...
 
 
 
 :)
 
 

Kommentarer
Postat av: malin k

Fi fasen va coolt!!!
Än mer coolt är din insats Sofia. Långt ifrån alla som skulle låna ut pengar bara sådär. Du är en fin människa♥

2014-12-30 @ 09:08:52
Postat av: Sofia

Fin du är Malin!

2014-12-30 @ 19:55:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0