Verkar och lever än.

Jodå, jag verkar och lever än, jag har bara haft fullt upp. Den senste tiden har bjudit på en hel del olika projekt. En del lyckande, andra inte. 
 
Under augustimånad har jag sprungit två olika lopp i Göteborg, color me rad och midnattsloppet. Color me rad bjöd på färg och midnattsloppet på en festlig stämning med, flås, musik, människor och en hel del färgade tröjor. 
 

  
 
 
Både Björn och jag slog våra rekord från tidigare, jag slog Björn med 30 sekunder (lyckat projekt). Jag har dessutom anmält mig till Göteborgsvarvet 2015. Känns långt borta just idag...........................
 
Ett mindre lyckat projekt.........................
Jag skulle så att säga PIGGA UPP en gul fåtölj....
 
 
 
 
#midnattsloppet #colormerad #pimpadfåtölj.
 
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0