Jag är nog vuxen.

Jag har precis kommit in efter en runda i trädgården. Vad otroligt fint det är ute, det är så skönt och avkopplande att bara gå runt ute i trädgården och släpa fötterna efter sig. Jag funderar på om det här kvällstrosandet ute helt tagen av all växtlighet gör mig vuxen, visst ligger det lite vuxenpoäng i det här?
 
 
 
 
Oj, vad vackert kan jag tänka och stirra på en knopp i en kvart. Vad jag vet så gjorde jag inte det som ungdom. Ser jag blöt sten blir jag alldeles till mig i trasorna över hur fin stenen är när den är blöt, jag tror inte att jag tänkte så som tonåring...
 
Jag är vuxen. 

Kommentarer
Postat av: Sofia L

Åh vilket fint hus ni har, ser så mysigt ut! :)

2013-05-31 @ 20:55:34
Postat av: Sofia

Ja, vi trivs allt bra här :).

2013-06-03 @ 22:23:19

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0