Med foten på bordet.

I somras fick jag en förmodad muskelbristning i vaden efter en joggingrunda. Nu, 8 månader senare, känner jag fortfarande av skadan. Jag var när det hände hos SG och rekomenderades att göra övningar. Jag tvivlar dock på om det är en muskelbristning och frågar mig om smärtan kan komma från höften eller ländryggen, kanske är det någon nerv i kläm? Jag har frågat mig detta förut och vad det gäller min vad har jag inte varit handlingskraftig. Jag har tänkt att skadan nog skulle ge med sig. 
 
Nä, nu jäklar får jag ta tag i detta och söka vidare. Jag hoppas att jag kan få reda på vad det är för problem och få ordning på vaden för nu är jag grymt sugen på en vår med sköna löpturer i skogen. Tänk er vårsol, skog och fågelkvitter (kanske också en och annan orm)... Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. 
 
 
Markering 1 = Ursprunglig skada. Ont vid tryck.
Markering 2 = Eventuell svullnad (förhårdnad). 
 
 
//
 
Med foten på bordet (och handen på hjärtat), Sberg.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0