Kom nu då!

I går matade Elsa och Noel fåglar utanför fönstret. I fönstret la vi en fågelskådar bok som jag köpt av Harry under jultidningsförsäljningen. Jag såg framför mig hur vi äntligen kunde sitta ihop och rofyllt och slå upp olika fågelarter. Fågelskådarstunden blev allt annat än harmonisk.
 
 
Vi väntade, väntade och väntade.
 
-Mamma, var är fågeln? Mamma, är de inte hungriga? Mamma, du sa ju att det skulle komma fåglar. Mamma, har de redan ätit mat? Mamma? Mamma? Mamma? Mamma?
 
 
Mamman fick puls och bad fågel(jävlarna) rappa på.
 
 
 
Tillslut kom en fågel...
 
 
-den enda jag redan kunde namnet på.
 
//
 
Sberg, fågelskådare (för sista gången).

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, älska denna blogg alltså! Ni är underbara!

Dagens filmtips från mig till dig: "The big year" Där ligger du i lä. :)

Kram, Sara

Svar: Den måste jag se!
Tack, sara, roligt att du kikar in:).

Kram :)
~ Sofia ~

2013-02-11 @ 19:31:35

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0