Bland korvar och bröd.

Idag har denna fotbollsmorsa och två fotbollsfarsor och en fotbollslillasyster och två fotbollspelare them selves stått i kiosk och sålt korv i bröd. Mattehjärnan har fått sig en ordentlig omgång kan jag säga! Alla varor kostade 5, 10, 15 eller 20 kronor, det talar vi tyst om. Herre min ge, mycket ska man vara med om som förälder... I början under två sekunder var jag livrädd främst för att mina räknekunskaper inte skulle bära, men det gick ju fint, på slutet blev jag övermodig och jonglerade korvar. De som skulle ta över efter oss fick motvilligt släpa ut mig. Jag fick liksom inte nog av korvförsäljning.  
 
 
Mission sausage complete! 
 



Färdig korvat för idag!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0