Lunchrum.

Har ni tänkt på hur många olika lunchrumstyper det finns? 
 
Jag tycker det vilar något intressant över det här med luchrum. Igår besökte jag min tidigare arbetsplats och slogs av hur många olika lunchrumskulturer det finns. Herre gud vad olika det kan vara från ett lunchrum till ett annat.
 
 
 
Hur är det i ditt lunchrum? 
 
 
Vad ligger i den typiska matlådan? Vad står på bordet? Vad pratas det om och vad anses skojigt? 
 
 
Ta tempen!
 
 
Kanske borde jag göra en dokusåpa om lunchrum, vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, lustigt! Jag var också inne i lunchrummet på mitt förra jobb här om dagen och jämförde skillnader! Där är lunchrummet stort, ljust, fräscht med diskmaskin och massvis med muggar, tallrikar och bestick att välja mellan! På mitt nuvarande jobb är det lite tvärtom. Mörkt, trångt, ganska ofräscht och har man tur slipper man diska den enda gaffeln som finns efter den som haft lunch precis innan. Men men, i övrigt är jobbet bättre där, så jag överlever! :)

2013-08-08 @ 09:39:46
Postat av: Sofia

Känner igen det Johanna! :)

2013-08-10 @ 12:08:46

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0