Ge mig din lediga lördag!

Jag är intresserad av att veta hur du spenderar dina lediga och obokade lördagar. Hur vi väljer att spendera ledig tid och lediga dagar är såklart olika. Någon vaknar tidigt och säger att den vill få ut så mycket som möjligt av den lediga dagen och någon annan sover länge, sover ut och föredrar att göra minsta möjliga.
 
 
Olika sätt, olika viljor och behov...  
 
 
Är du personen som vaknar och går upp tidigt, för att i största möjliga mån få ut så mycket som möjligt, eller är du den som sover länge och gör minsta möjliga?
 
Hur ser det ut för dig?
 
Din partner?
 
Dina barn?
 
Matchar ni eller låter ni varandra vara och var och en sköter sitt?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0