Vardagstipset!

Vardagstipset: "No more kaos".

 
Söndagskvällar ägnar vi en stund till att strukturera nästkommande vecka. 
 
 
Tips:
 
Skriv ut ett veckoschema från nätet. Gå igenom och fyll tillsammans i veckans "to do´s". Ta en titt på schemat på morgonen och kontrollera på kvällen att allt är ordnat inför nästkommande dag. Upplägg och önskemål tas upp under söndagens planering vilket besparar frågetecken och oklarheter under veckan; lekdagar, fritidsdagar, läxdagar och dylikt kan läggas in där det passar.   
 
 
 
 
 
 
 
Jag lever numer ut mitt oordnings- och kaosbehov i vår besticklåda, i min garderob eller i min inkorg.
 
 
 
Schema hittar du här (eller googla på veckokalender och välj bilder :).
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Får jag nog ta och testa jag med tror jag, tack för tipset!
Kram

2012-09-24 @ 23:14:07
URL: http://lantisliv.com
Postat av: madde

Har du möjligtvis ESPRITTRÖJA på dig?!!

2012-09-25 @ 11:40:09
Postat av: Anonym

Ja Madde =P

2012-09-25 @ 22:55:19

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0