She loves it!

Jag och min mirakelsyster diskuterade förut. Min syster hängde upp sig på vissa av mina uttryck. Hon var ordentligt besvärad och uppretad på orden.
 
 
Orden miraklet retade sig på kommer här:
 
 
1. Samtid.
2. Till syvende och sist.
 
 
 
Rent spontant tänker jag att Malin hade gjort bäst i att inte lämna detta ogillande till mig. Det enda jag kommer att säga till Malin i framtiden är just samtid och till syvende och sist. Jag kan inte låta bli.
 
 
 
Nu ska jag ringa MirakelMalin. Kan ni gissa vad jag ska säga?
 
 
Hahahahaahaahaahaaahaaahaahahahahahaahahahahaahahhahhaahahahahahahahaahahahahaahahahah!
 
 
 
//
 
 
Sberg säger samtid och till syvende och sist!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, det är härlig syskonkärlek det ;)

2012-10-18 @ 22:41:52
URL: http://lantisliv.com
Postat av: Sofia

Ja, känner du igen den? ;).

2012-10-19 @ 20:38:21

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0