Kort telefonsamtal med Jossan.

Idag ringde Jossan. Jossan ringde under min löprunda. Vårt samtal blev kort men intensivt.
 
Ring, ring, ring
 
Sofia: Öh, flås, flås, stön, hall-stöööööööööööön-ååååå.
 
Jossan:Tyst
 
Jossan: Öhh, stör jag (finss) :S?
 
Sofia: Du, öhhhhh-flås-stön-schtöön-öhhöhöhöö, jag gör inte vad du tror att jag gör nu (jag inser hur dumt det låter och jag stönar ännu mer, lite djupare på något sätt, ni vet, som man gör när man börjar tänka på att man gör något, man inte ska. (Som när man noterar att man har sagt; precis 1000 gånger för mycket till personen man talar med och det enda man säger med den vetskapen är; precis, 7000 gånger till).
.
Jossan: Kan jag ringa dig senare :S?
 
Sofia: öööööööööööööööööööööööööööööööööh-mmm, gör det,mmmmmöhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
 
 
 Nu tänker jag att Jossan tror att jag har ett hejdundrandes sexliv.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0