Kärt besök.

Idag har jag haft kärt besök här. Min mamma, moster och kusin Karin med familj har varit här. Jag och Karin har varit ute på många upptåg som små och att se våra barn leka är som att resa bak i tiden. Elsa tyckte om att leka med Matilda som är jämnårig och hon tyckte jättemycket om att "vattna" Molly som bara är sex månader. Molly har druckit mycket vatten idag;). När jag och Karin satt på golvet med barnen kom någon in. En jacka slängdes på golvet och någon slog sig ner på golvet brevid. Det var gammalElsa som kom på besök. Jag berättade för min kusin Karin att allt var som det skulle och att gammalElsa alltid går rakt in, utan att knacka och att hon alltid slänger sin jacka på golvet. Det är helt okej. En gammalElsa med knackning på dörr är ingen gammalElsa. En gammalElsa med jacka på krok är ingen gammalElsa. Elsa berättade att det var Elsadagen igår. Det hade vi missat!
 
 
 
En mysig dag!
 

Kommentarer
Postat av: karinkusin

Ja det var jättekul att ses idag! Det gör vi om snart igen!!! Stor kram

2012-10-31 @ 18:21:11
Postat av: Sofia

Jätteroligt att ha er här :). Nu ses vi snart igen!

Kramar!

2012-10-31 @ 22:31:04

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0