Liten mus.

Elsa satt och tittade på tv. Jag stod hängades mot dörrposten och tittade på Elsa.

-Titta en liten mus mamma, sa Elsa.

-Är det en liten mus hos Laban, svarade jag, eftersom det var spöket Laban som Elsa satt och tittade på.


Jag tittade på tvn men såg ingen mus hos spöket laban. Jag såg att Elsa tittade mot mina fötter. Jag sneglade ner:




R.I.P.




En liten mus?!



Vad gjorde jag? Kan ni gissa?

Jo, jag gjorde vad alla självständiga människor hade gjort.


Jag gjorde som jag alltid gör. Jag ringde till Björn;). Björn blev sur för jag ringde angående en död råtta. Jag blev sur. Jag försökte få Björn att åka hem från jobbet för att ta bort musen. Björn åkte inte hem.


-Du får ta en skyffel och skyffla ut den sa björn.


-Aldrig, svarade jag, och hämtade en skyffel.




Here we go...



Livet på landet är härligt!



Kommentarer
Postat av: T

Tror jag dör av skratt! En mus... Hahaha. Sork! Men det tror jag du också fattar. Hahaha. Tack för ditt extremt roande inlägg.

2012-05-23 @ 22:14:49
Postat av: Sofia

Det glädjer mig T att jag kunde underhålla en stund;). Jag har fått omtalat för mig att det är en sork. Vad är det egentligen för skillnad på sork och råtta? Sorken lever under marken men är det något mer som skiljer dem tro? Jag får googla:).



huhu!

2012-05-24 @ 21:57:52
Postat av: Anonym

Ser han inte hungrig ut?

2012-05-26 @ 22:14:24
Postat av: Anonym

Jo, jag tycker att han ser hungrig ut.

2012-05-26 @ 22:15:33

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0