Huggorm i spåret

Under joggingrundan idag mötte jag en huggorm i spåret. Jag vände tvärt om när jag såg ormen men stannade lika fort eftersom jag insåg att det fanns chans till orm överallt i skogen. Jag drog förbi ormen men sprang mer högt än fort resterande runda. Efter mötet med ormen reagerade på varje liten pinne och tyckte att det ringlade överallt. Nu sitter jag och googlar på orm och löpning och läser på som sig brukar på forum om orm och löpning. Det känns som om jag gjort detta förut ;). Det gick bra men USCH! Jag minns att jag sa under en middag i helgen att jag inte tänker låta min ormrädsla stoppa mig, upp till bevis nu Sofia...

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0