Fisk på fot.

Idag när vi alla anlände hemma efter ett dagsverke beordrades Björn att ta på ögonbindel. Björn blev lite motvals och undrade vad som stod på:



Med hot och under tvång kom bindeln på.

Nu ska du här villas bort, sa vi och placerade Björn strategiskt i en snurrstol.


Noel snurrade...



och snurrade...



Efter mycket snurr blev Björn flyttad till bilen. Vart är jag nu, frågade sig en yr Björn.



Björn som är rädd för att åka med mig i vanliga fall, tyckte att ett åk med ögonbindel var lite för mycket för hans smak och således överflödig.

Efter mycket åk här och där var vi äntligen framme:



Fisk på noelfot:




Fisk på Björn fot:




Ett tips att göra till dig med psoriasis.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0