Varv av reflektion.

Mamma kom hit, vi gick ett varv på gräsvägen runt vårt hus. Jag brukar släpa med mina besökare runt på några varv. Min mamma sa under dagens att hon tyckte jag tänkte för mycket, det är väl bra svarade jag tillbaka eftersom du inte tänker alls.

Mamma gick till mina blomlådor och började rensa. Vad kul att dina murgröna har börjat leva igen, sa mamma. Här har du ogräs, sa hon, och drog upp ogräset.



Efter en stunds petande frågade jag mamma lite ironiskt om vi skulle gå ett reflektionsvarv och reflektera lite över vår samtid, vi skrattade och gick ett varv.





Kommentarer
Postat av: daniel

jag vill komma på ett reflektionsvarv eller två när jag kommer hem i sommar..

2012-06-12 @ 07:46:18
Postat av: Sofia

Daniel, det ser jag fram emot!

2012-06-14 @ 09:09:06

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0