Fredagsfrågan.

Vad eller vem väcker barnet i dig?


I vilka lägen känner du dig liten, som ett barn? När blir du det där lilla barnet som du egentligen vinkade av för länge sen? Vad eller vem kan få dig att resa några år tillbaka i tiden?


Här om dagen fick jag smaka på känslan av att vara liten, liten och barnslig. Jag betraktade mig själv och jag såg någonting som inte var 33 år fyllda. Jag frågade mig där och då hur det kom sig att jag kände mig liten och vad det var i mig, eller i situationen, som väckte den där känslan av litenhet. Även om vi alla känner oss små ibland, är det olika händelser eller situationer som får det där lilla barnet att vakna.



Vad eller vem, väcker det lilla barnet i dig?


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0