Dagens tema: Datingsidor och koder.

Dagens samtalsämne har handlat om dating på nätet. Hur avgör man om det finns chans till romans eller inte?

Hur väljer man ut sina datingoffer på nätet? På vilka grunder väljer, eller väljer man bort sin date? Vad får dig att välja eller välja bort någon? När det inte finns tydlig information att tillgå om personen du funderar på att data, vad avgör? Ofta kan jag tänka mig att man grundar sitt val på subtila signaler och tvetydiga koder, vilka är dessa koder? Vad är avgörande när du gör ditt val? Vad får dig att vilja data? Vad får dig att fet-slopa någon (rakt ner i soptunnan omedelbums, som Sverker i Plus hade uttryckt det hela)?



Date eller ej, vad avgör för dig?
Finns det normer och koder på datingsidor, hur ser de ut?



Sberg undersöker!


Kommentarer
Postat av: C

Man märker ganska fort om karlar bara har en sak i huvudet, alltså om dom bara tänker med det lilla huvudet.. och det går ju bort direkt! Jag känner nog ganska fort om man har lätt att prata med varandra eller inte även när man skriver, jag vill ju inte träffa någon som bara sitter och glor på en utan att ha något att säga :p

2012-06-10 @ 21:36:35
Postat av: Sofia

Tack C för ditt bidrag! Jag förstår helt klart vad du menar ;). Jag undrar om jag hade vågat träffa någon överhuvudtaget om jag hade stått inför det... Folk är så modiga och framåt tycker jag. Ja, visst är det trevligt med någon som kan prata också ;), heheh!



Ha det gott!

2012-06-14 @ 09:14:59

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0