Ambivalent.

-Springa eller inte springa?



Vad säger du, hur gör du ikväll?



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ville verkligen springa, men eftersom jag var ensam med barnen så blev det inomhusträning. Jag ville ju ut...!

2012-06-07 @ 22:30:03
Postat av: Jessica

Jag försökte verkligen ge mig ut men jag råkade sätta en chipsbit i halsen och sedan snubblade jag på en colaflaska...fasiken också!!!

2012-06-07 @ 22:58:13
Postat av: Sofia

Det var en fin kväll ute idag Åsa, hoppas att du kommer ut i morgon istället. Det är inte alltid att få ihop rundorna...



Cola och chips det är inte fy skam det heller! Jag trillade just på en. Life is good!

2012-06-07 @ 23:02:38

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0