Eldstad.

Igår gjorde vi en eldstad i trädgården. En eldstad min vän Camilla inspirerade mig till. Jag njöt i varje andetag av att vara ute hela dagen, vi rensade, bar en massa grus och sten. Björn gjorde krokar av ståltråd som hängdes upp lite här och där i vårt "trädgårdsrum". På kokarna hängde vi upp ljuslyktor. Nu ska en massa ljuslyktor upp, det blir så fint! Vi satt framför vår lägereld hela kvällen, vi grillade, eldade och njöt. Elden sprakade och sköt, man fick passa sig så att man inte kom on fire.
 
 
Det är något visst att vara ute i vildmarken. Björn var fullt redo att swinga en boa om den skulle komma.
 
Jag frågar mig om jag är den där stadsmänniskan som gillar puls och högt tempo eller en fjällräv som gillar natur och lugn. Jag är dem båda.
 
Vem är du?
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster Trude

;-) med lägenhet i centrala Köpenhamn och sommarstuga på Brännö...do you need to ask? ;-) Kram Soffi propp

2012-07-14 @ 20:06:06
Postat av: Sofia

Kram :)!!

2012-07-15 @ 10:43:07

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0