Jag och Leif GW

 
Jag har alltid velat jobba som kriminalare, jag kan verkligen se mig och Leif GW ihop kanske för att jag har en god analytisk förmåga.
 
 
What?! tänker ni efter att ha tittat på bilden. Ni tittar länge och fattar -i-n-g-e-n-t-i-n-g-.
 
 
 
Låt mig se, säger jag och berättar att det finns olika scenarion.
 
 
  • Någon har kört ner i ett dike. Väl nere i diket har denne någon förlustat sig på dryck.
 
 
Eller:
 
 
  • Någon har förlustat sig på dryck och efter själva intagandet, kört ner i ett dike.
 
 
 
End of story.
 
 

Kommentarer
Postat av: MLI

Åh, jag gillar Leffe! Tror Ni skulle utgöra ett riktigt radarpar. Ska hålla utkik efter dig i hans nya program i svt på onsdag ;-)
KRAM o hoppas vaden kryat på sig!

2012-07-02 @ 06:45:46
URL: http://litenstjerna.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja, han är verkligen något extra! Nu får du titta efter mig i morgon då ;).

Kram finaste Mel, Mli, Mellis, Emelie :)!

2012-07-03 @ 23:22:35

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0