Okej, okej.

Jag ljuger.

Jag och min kollega har slutat med cola, alla fall skulle man kunna tro så. Ett avtal har slutits. Avtalet innebar ett totalt colastopp och har varit gällande sedan i måndags. Aldrig förr har jag druckit så mycket cola som nu. Aldrig förr har cola smakat så bra som nu. Aldrig förr har jag känt mig så brottslig under inköp som nu. I går köpte jag två liter cola, jag bokstavligen kröp fram till kassan för att inte avslöjas. När jag hade betalat gömde jag hastigt min cola under jackan och rusade ut. I dag drog min sambo iväg med cola på inköpslistan, också han fick order om att krypa till kassan. Det är hårt att leva såhär krypandes (men tydligen inte tillräckligt hårt för att vara avtalsenlig).


Mmmm


Nu tycker jag att vi låter min avtalspartner vara ovetandes;).



//



Sberg surfar runt och dricker cola.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0