Eld under fot.

Nu sitter jag här i stortrosa och sport-behå;). Jag har nyss kommit hem från en joggingtur. När jag joggade utbrast Noel i bak från cykeln:"-Mamma, det kommer gistor när du springer". "-Jasså gör det", sa mamman och utelämnade historien om dubbar och bar mark. Det var verkligen fint ute ikväll, en alldeles stjärnklar himmel. Vi såg ett stort stjärnfall. I dag avslöjade vi inte vår önskan;). Det brukar alltid bli så att man vill tala om vad man önskat sig.




-Mamma, snälla kan jag inte få säga vad jag önskade mig?

-Nej, då går inte din önskan i uppfyllelse.

-Mamma, det gör väl inget om jag säger?

-Ok, säg!




//



Sberg, eldfot -going fast.




Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0