Vår!

Idag är det vår! Ingredienser till våffor har inhandlats, eller ja ljuger jag nu? En färdig våffelblandning står i skåpet, grädde och sylt i kylen. Våfflor är vår. Snart ska jag ut och fixa i trädgården. Underbart att känna doften av gräs, mossa, jord och vår! Näe, nu får jag snart ut och gräva grop;). Jag ska ut och planera grusgång för hundrade gången. Jag kommer att gå en bana där gruset ska ligga. Jag kommer att stega alternativa gångar osv. På ett sätt är det bra att grusgången aldrig blir gjord. Hade jag haft min grusgång nu hade jag inte kunnat planera den idag. Det kommer att bli tomt den dagen gruset är här.  



Nu jäklar ska vi gräva grop och plocka pinnar!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0