Mello!

Ok, här kommer sbergs efterlängtade kommentarer till kvällens mello. Jag förstår att ni har gått i blindo i er röstning, jag är ledsen för det -och för min sena uppdatering.

1. Ranelid äger!


Jag säger bara en sak, MIRAKEL (sen säger sambobjörn mycket inlevelsefullt, hastigt, intensivt och lite brutalt KÄRRRRLEKEN)! Kanske har det skett en liten identifiering här??? Det tycks så att säga ha uppstått en liten förvirring över vilken Björn som heter Ranelid i efternamn.



2._________________________________


3._________________________________




(Gina och Sibel, tvillingar?).
(Ja, Helena Bergström är skön).


Det var kvällens det.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0