Framför brasan!

Jag sitter framför vår brasa och värmer mig. Vilken kyla vi har fått! Det är så härligt att bara sitta med en kopp kaffe och stirra in i den knastrande elden. Stina och Mayia är här nu. Den lilla skruttongen pratar med riktig skånsk dialekt;). De är här över helgen för vår bror fyller 4o och vi ska dit ikväll och fira. I slutet på veckan har jag varit på MI kurs igen. Vår kursledare är en riktig underhållare tycker jag vilket gör det hela än roligare. När jag tittade på mina anteckningar från föreläsningen slog det mig att jag antecknat föreläsarens uttryck, de som tilltalade mig.



Tilt i maskineriet.

Bemanna mig.

Tala till den högre instansen.




Rörelserna till får ni en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Mli

Åh, vad härligt med brasa! Jag saknar kaminen jag hade i förra lilla hyrhuset =)

2012-02-05 @ 17:49:17
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0