Göteborg och midnattsloppet.

Snart bär det av mot Göteborg och midnattsloppet. Björn sover fortfarande men ska jag ska snart väcka honom och börja stretcha honom. Björn har några tuffa motspelare där idag och det är viktigt att han förbereds och att korten så att säga, läggs rätt. Efter strech och frukost ska jag ta med Björn ut i löplina då vi ska köra cirkellöp, en så kallad voltigeträning, i trädgården.
 
Plikten kallar!
 
//
 
Sberg.
 
 
(Jag överväger en eventuell behandling av senap i rumpan på Björn när det beger sig).
 

Kommentarer
Postat av: Vincent

Måste det vara grovkornigt?

Svar: Svar: Ja! :)
~ Sofia ~

2012-08-28 @ 11:07:41
Postat av: Jessica

Nu får du allt byta ut den där senapsburken tycker jag ;) Hoppas att det gick bra i Göteborg och att Björn sprang senapssnabbt ;)
Ha en härlig dag!

Kram

Svar: Ja, grovkornen gjorde underverk ska jag säga. Men nästa år vill jag se bättre resultat. Tack goa Jessica, en härlig dag till dig också! Dagen bjuder på en stor sol. Kramar!
~ Sofia ~

2012-09-06 @ 12:08:32
URL: http://lantisliv.com
Postat av: också Sofia

Vad hände egentligen på Midnattsloppet? Var är du Sofia? Sprang ni helt vilse? Saknar dina roliga inlägg. Kram!

Svar: Haha, ja jag gjorde nog det ;). Nä, då jag har bara inte haft lust för bloggen. Roligt att du tittar in Sofia :). Jag hoppas att ni har det bra allihop! Vilka fina höstdagar vi har nu! Jag ska snart sticka ut och njuta här. Kram!
~ Sofia ~

2012-09-07 @ 22:31:32

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0