Godmorgon lördag!

Hej vänner!


Hoppas att ni har det bra! Jag har en ledig dag framför mig, jag njuter av ledigheten och att göra ingenting. Jag ska förvisso snart gå ut och gräva grus;) men bara för att jag vill, jag ska dra omkring i gummistövlar och mysbralla i trädgården, härligt. Ibland när jag går ut och ser ut som jag ofta gör tänker jag att jag hoppas att ingen kommer, man vill ju inte skrämma ihjäl någon. Dumt av mig! Vad skulle det göra om någon skulle komma och tycka att jag såg rent av förjävlig ut? Ingenting. Mitt värde sitter inte i hur jag ser ut. I skrivande stund hör jag hur Elsa leker med sin bror som ligger i soffan. Hon stoppar om honom och frågar om han vill ha en liten tutte och om han ligger bra. Jag vet inte om hennes bror uppskattar leken men vad gör man? Ibland får man liksom gilla läget, det blir lugnast så.






Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0