På Stellas lekland.

I går befann vi oss på Stellas lekland.

Allt gick bra. Alla lekte och hade roligt.













Rätt som det var började Björn dock bete sig underligt. Alla barn ville åka hem men inte Björn. Björn rusade runt helt hysteriskt bland alla attraktioner, det såg ut som om han var jagad. Han for upp och ner, hit och dit och var helt okontaktbar.




Han satte sig för en stund och torkade svett från pannan. Vi som tittade på, pustade ut och tänkte att det hela var över.


Vi hade fel. Snart var han igång igen...






Han dök på en krokodil som han plockade upp och började veva runt med.






På hemresan pratade jag igenom det hela med Björn och det framkom att han lekt robinson, det var tävlig inför stundande öråd.


Jag pustade ut. Det hela fick sin förklaring.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha

2011-10-08 @ 21:59:20
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Haha, jag älskar lekland. :-)

2011-10-09 @ 19:51:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0