Pildammsparken.

Idag tog jag en joggingtur i pildammsparken. Så fint det var med alla höstfärgade löv! Jag tänkte förstår ni att jag skulle leva mig in i cityjogget. Jag frågade mig själv hur det är att jogga i en statspark. Enda svaret på det, var att testa. Parken var verkligen vacker, vad som inte var helt bra var min kondition. Jag kuskade runt ett par varv innan jag gav upp;). Mamma, stina och co gick en sväng runt i parken.

















sist men inte minst... eller kanske den som väntar på nått gott..=P




Ja, här går jag ju då med bestämda bestämda steg. Jag går gångsteg innan språngsteg.
Jag ser ut min bana och lever mig i cityjoggarens roll... Jag funderar på hur fort och med vilka steg cityjoggaren springer.


Ett, två och...


Kommentarer
Postat av: Pappan

Jättefina bilder! Bra att du kom ut på en runda.

Jag saknar allt min fina familj ganska mycket nu.

Nu ska jag iväg och jobba igen Hej vi hörs sen.

2011-11-02 @ 16:47:01

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0