Teatime!

Då var det dax igen. Nu startar vi teproceduren.


Bi lu chun



Mer blad idag =P


Kommentarer
Postat av: Malin <3

Blääääääääamej vad äckligt!!! Bättre med cola, eller hur?! =P

2011-05-02 @ 23:54:44
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ett förslag ....

Varför gör inte du och dina systrar (som också bloggar) en blogg tillsammans? Om systraskap, stan VS. landet, lägenhet VS. hus, renovering och inredning, att våga vara sig själva mm Ni kan säkert komma på ett antal ämnen till :) Tror att det kan vara en hit ...



2011-05-03 @ 10:30:52
Postat av: Sofia

Ja, det var en rolig idé. Vi alla är helt totalt olika men ändå lika... Hm, får suga på den =P!



2011-05-03 @ 10:54:14
Postat av: b

Oj, det ser starkt ut.. :p

2011-05-03 @ 12:01:48
Postat av: Sara

Alltså, vad är det med det där teet? Är det något speciellt? Var hittar man det? Är det gott? Uppiggande? Annorlunda? Educate me!



Och vad gjorde du i Lund utan att ringa mig?! :(



Kram

2011-05-03 @ 14:22:12
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Sara, det kunde jag ju gjort ju :(! Jo, teet... Det är gott, mysigt och ger oanade effekter på alla möjliga vis! Det är ett kinisiskt te och det är mysfaktor med bladen som fastnar i munnen när man dricker =P. Ibland får man vänta länga på att bladen sjunker ner men det är också bara en mys och spännings faktor över det. Vems blad sjunker först =P. Prova vettja!



Kramar!

2011-05-04 @ 17:06:03

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0