Sberg modellar...

Får man inte modella någonstans då kan man modella på sin blogg ;). Jag går här hemma och släpar runt fortfarande. Jag har gjort det hela dagen. Jag släpar runt i mina slitna jeans jag inhandlade i Lund.

Ok, här kommer jag.




Fotograf: Björn


Jag funderar på om jag ska kapa av håret på någotsätt. Snagga på ena sidan? Nu hänger det råttfärgade håret i en halvdöd och le tofs där bak. Finns det ingen frisör här ute? Jag måste allvarligt börja vårda mig lite. Bakom mig ser ni de väggfasta bänkar vi byggde i vår veranda. Ser ni att en filt hänger ut från bänken på den ena bilden? Det är en superbra förvaringsplats och ett tips till er som behöver förvaring. Ni anar inte hur mycket bråte som ligger där i. Alla mina filtar och mycket annat ligger nerknökat.

Kommentarer
Postat av: Petra

Snygg modell:)Du hade ju passat i en snygg page frisyr men du är söt som du är Fia:)Trevlig Helg på dej...Kram

2011-05-13 @ 21:48:01
Postat av: Sofia

Godmorgon Petra! Har du vaknat än tro? Ja, visst är jag duktig på modellandet ;P. Vi får se vad som händer med håret men nått får jag hitta på. Hoppas ni har det bra allihop! Tack så mycket! Trevlig helt till er också!



Kramar:)!

2011-05-14 @ 08:55:17

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0