My favourite!

I natt har jag sovit så skönt! Jag somnade i soffan som sig brukar på helgen. Finns det något skönare:)? I går kväll gick jag ut och plockade liljekonvaljer. Det är verkligen lyxigt att ha dem i trädgården. Som ni kanske vet har jag lite av en ormfobi. Vi har inga ormar här men jag var ändå på helspänn när jag plockade. Björn som känner till detta smög på mig och gjorde några zzzzzzz-läten. Att jag inte dog! Jag flög upp ur dikeskanten där jag satt och plockade. Jag flög upp och kutade iväg. Björn skrattade hysteriskt. Jag blev inte nådigt förbannad;)!

Nu har jag en av mina favoritblommor här inne.

Det doftar ljuvligt:)!




Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0