Lilla ikeatipset

Nu har jag just gjort en tonfisksallad. Nej, jag har inte gjort en jag har gjort storgryta. (Nu ska mina kollegor få se på lunchlåda =P! Jag är kass på lunchlåda!). Till min förbannelse glömde jag citron. Det får gå ändå! Jo, skålen jag har lagt salladen i kommer från ikea. Jag tycker den är fin och den kan användas till mycket. Kanske kan det var fint att fylla den med vatten med någon blomma i eller kanske bara fylla med sand och blockljus, kanske en massa godis, kanske ett glas fyllt av massa cola... Tycker du om skålar och glas så är detta ikeatipset från mig.

Malin, undrar du varför jag ringde så skulle jag höra om du ville ha sallad? Vill du så kom!



Kommentarer
Postat av: Malin <3

Fan oxå, klart jag ville!! Kommer i morgon i stället då. Den såg jäkligt go ut den där =)

2011-05-02 @ 23:56:58
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0