Inte-träffa-en-takt-rätt-dansen.

Under flera års tid har jag kört en dans för Björn: "Inte-träffa-en-takt-rätt-dansen. Man försöker av hela sin kraft att inte träffa en takt rätt. Man får inte, under några som helst omständigheter, komma i takt! Jag tycker att det är jättekul! Jag dansar och håller på här och rycker. Problemet är nu att jag misstänker att jag kommer att få det väldigt svårt när jag beger mig ut i djungeln. Kanske blir jag tagen och arresterad för drogpåverkan alternativt omhändertagen misstänkt för odefinierbart anfall. Usch, jag måste sluta med det här. 


Efter jobbet drog jag på mig min blå mysbralla. Jag satte på musik och drog i gång.






Björn kallar mig störd. Själv hade jag nog valt lite andra ord.



//


Sofia 32 år.


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0