El día

Jag vaknade upp av att någon brottlade utanför. Jag spetsade mina öron och hörde någon som sjöng. Jag gick lite förvånat ut och såg Björn där ute med en konstig tub på ryggen. Vad gör du? frågade jag. Björn var för upptagen för att svara. Men sjöng, det gjorde han. Han sjöng:

Kommissarie Gadget, ho ho. Bra Gadget bra! Kommissarie Gadget, ho ho.



Mamman tyckte hon var rolig och hade vattenkrig. Det uppskattades inte.

Poolbad


Poolen var något lite svår att simma i.


Elsa har numer glömt sin päls. Kommer ni ihåg pälsen?

Nu är det Noels skor som gäller.

En fin liten anka i grannens damm. Jag tänkte för en stund att jag skulle ta den där lille ankan och stoppa ner den i min damm men jag gjorde det inte =P. Det skulle vara mysigt med en anka. Det var en helt blank damm den badade i idag.


Det har varit en riktig sommardag! Ikväll var jag ute och joggade och det var helt underbart skönt.

Hoppas att ni har haft en lika härlig dag som jag!

//

Sofia


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0