Söndagsmys

Nu har Malin med familj just varit här och tittat på solsidan. Vi skulle äta innan tvn men som vanligt blev vi sena och åt efter. Barnen är lediga i morgon, skönt med ledighet. Idag har det varit vår ute. Det har regnat i kväll och det hörs på ljudet att det är vårregn, härligt! Tidigare idag flög det förbi tranor här ovanför. VÅR! Jag gick en runda förut och fick lust på björkris. Jag klev in i skogen och bröt en massa kvistar. Får man göra så? När andan faller på får man passa på, säger en luststyrd grynet. Jag satte igång med att göra björkriskransar ungefär då Malin och co skulle komma...

 
 
  
 
 

Nu ska jag hoppa in i duschen sen The black swan.




Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0