I sängen.

Nu ligger jag i sängen. Ni anar inte hur lyxigt det är att ha en sänglampa. Jag ligger just nu i sängen och läser en ameliatidning. Snart ska jag gå på boken: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Har ni läst den? Åh, det är en sån lyx med sänglampa. Jag ligger här och njuter! Tänk att jag klarade år av högskolestudier med en vanlig lampa på fot i sängen då jag läste om nätterna;). Det var många nätter med lampan på fot. För var sida jag vände så välte den förbannade lampan... Usch;)!


Sov gott fina ni!


//

Sofia

Kommentarer
Postat av: Malin Kjellberg

Jag har hundraåringen på ljudbok o försöker plöja igenom den men det går segt. Sätter alltid på den på kvällen o varje dag somnar jag o vet inte vad jag hört utan får börja om igen nästa dag...Det lilla jag hört hittills har ganska kul iaf:)

Härligt att du varit ute på perimiärjoggen!

Kram Maln K

2011-03-31 @ 08:08:45
URL: http://www.malinkjellberg.blogspot.com
Postat av: Malin Thalin

Jag har läst hundraåringen, den är grym! Jag tycker du har en jättebra blogg! Kan du inte skriva mer om inredningen och var du handlat det?! ÄLSKAR DIN SMAK. Vitt är det finaste!!! :) Ha en bra dag, kram!

2011-04-01 @ 09:02:47
Postat av: Sofia

Hej Malin! Tänk att jag känner igen det där med att somna ifrån och tappa tråden;) Hoppas att allt går bra för dig där du är. Jag tycker att ni är några riktiga kämpar!



Tack Malin! Jag ska se om jag inte kan skriva lite mer om inredning framöver. Vitt är fint :). Roligt att du gillar bloggen!! 100-åringen är grym!



Kramar till er!

2011-04-01 @ 20:37:37

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0