Blått och lyster =P

Är ni hemma i sminkdjungeln? Det är inte jag. Jag har gått utan smink hela sommaren men idag kastade jag mig ut i sminkträsket. Nu går jag här och tjatar på björn:

-Ser du min lyster?
-Ser du hur jag lyser?
-Va?
-Svara då!
-Lyser jag?



Hoppas att jag inte skrämmer er nu men jag tänkte visa att jag har smink på idag. Blå ögonskugga och en fondation med lyster. Det där med krav på lyster har kommit på senare dagar ;). Blått är inte en färg jag skulle ha valt egentligen men idag blev det blått.

//

Sberg med blått och lyster.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är inte mycket för blått på smink men det där ser väldigt fint ut :-) Vad är det för foundation?

2011-07-31 @ 22:41:08
URL: http://stinalee.se
Postat av: Sofia

Den heter Lancome teint miracle. Nu väntar jag här på mirakel. Den påminner mig lite om malinmirakel och det gillar vi ju.

2011-07-31 @ 22:43:57
Postat av: Sofia igen

Nu har jag fått huvudvärk. Undra om det var sminket som gjorde det=P?

2011-07-31 @ 22:45:16
Postat av: Malin, hennes syster <3

Visst är hon fiin i blått Stina?! Svaret på fråga får bli; En modell lite dyrare smet. Fast den var bra, det var den =)

2011-07-31 @ 22:46:03
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Malin igen...

Helt säkert så =P Av med joxet och gå och lägg dej! Den sanna skönheten ligger i sängen, så kör hårt!!

2011-07-31 @ 22:47:25

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0