Auktionsfynd

I början tvekade jag på om jag skulle slänga upp handen. Jag funderade på om man inte behövde något att vinka med som talade om vem man var. När objektet som fångat mitt intresse kom upp, försvann tvivlet. Jag körde upp näven och höll den kvar. Sedan blev jag lite övermorsk. Handen åkte upp och ner, upp och ner. Jag fick nästan speljävlen i mig;). Auktioner ska jag gå mer på. 

Jag var intresserad av tre objekt. Två fick jag till bra pris. Det tredje kapet fick någon annan. Jag är nöjd!



Nu ska jag fundera på var bordet ska stå. På sin rätta plats tror jag det kan göra sig riktigt bra. Undra vem som har suttit vid det här skrivbordet förut?


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0