Vilka är de?

Alla som känner mig vet att jag har någon konstig fixering vid radion;). Det började redan som liten framför En röst i natten med Jack Killian. Jag vet. Jag har skrivit om det här förut. Jag vet, jag vet. Men. Jag kan inte låta bli. Idag hörde jag en liten jäkel som ringde in till radion och pratade skit igen. Jag hörde hur han chitchattade med programledaren. Där var det kört. Nu sitter jag här och undrar igen.


Vad är det för typer som ringer in till radion och chitchattar? Vad tror ni? Ringer ni in till radion? Jag köpte förövrigt en internet radio till Björn i julklapp. Nu lyssnar vi mycket på radio här och jag frågar mig ännu mer vilka det är som ringer in? 




Vilka är de som ringer till radion och pratar lite skit?


//


Sberg bara undrar.




Vilka är det egentligen som ringer till Jack Killian mitt i natten undrar jag?!

Kommentarer
Postat av: madde

haha, jag älskar det! Älskar speciellt människor som ringer och är upprörda, som liksom har retat upp sig på en skitsak. som den här härliga människan:



http://www.youtube.com/watch?v=4jCeRVPkYNw



min och syrrans favorit.



kram på dig!

2011-01-06 @ 17:32:48
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaaha! Fan vad bra den var =P. Det är precis så jag är när jag är sur... Love it!

2011-01-07 @ 10:39:17
Postat av: madde

hahaha, jag också! min mun blir skitliten när jag är sur också, så när man ser den så är det bara till att passa sig :)



2011-01-07 @ 17:45:06
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0